

Webbureau i hjertet af København
— Vi er et danskejet webbureau med speciale i eCommerce platformen Magento. Vi er bosiddende i hjertet af København lige på Gammeltorv med udsigt til Københavns Byret på Nytorv.
Hvad betyder det for dig? Jo, det betyder at du hos os finder et webbureau med spidskompetence i netop den webshopløsning du bruger, samtidig får du hos os også en samarbejdspartner, der er placeret centralt, så du nemt kan komme forbi til en gennemgang af dine udfordringer.
Vi arbejder både med danske og internationale webshops, og vi bliver oftest sammenlignet med en intern marketing afdeling.
Om du repræsenterer en enkeltmandsvirksomhed, en etableret dansk webshop eller et større internationalt brand, så er Intelligo klar til at hjælpe dig med, at:
• Forstå og løse tekniske udfordringer med Magento
• Danne grundlag for flere organiske besøgende via søgemaskineoptimering
• Konvertere flere brugere til betalende kunder via konverteringsoptimering
Selvfinansieret - motiveret for at gøre en forskel
Vi ser i øjeblikket en konsolidering i marked af webbureauer, især de store og dygtige bureauer bliver lagt sammen. Dette giver mange stordriftsfordele, men er det altid med kundernes interesse i centrum?
Hos Intelligo har vi aldrig taget imod ekstern finansiering eller tilladt salg af anparter, for dig betyder det, at vi kan forblive tro mod vores core værdigrundlag:
At levere en løsning, der er af højere kvalitet og bedre forklaret end andre i markedet indenfor søgemaskineoptimering og konverteringsoptimering af Magento.
Med andre ord betyder det, at Intelligo kun står til ansvar overfor os selv, vores høje interne standarder og vigtigst vores kunder.
Vi har altid været fascineret af den internationale startup-scene, hvor virksomheder baseret på en god idé og hårdt arbejde, har udviklet sig til solide selskaber ad åre. Det er den samme formel, som vi arbejder ud fra hos Intelligo. Vi geninvesterer de penge vi tjener i ny viden, så den hele tiden bliver bedre. Vi mener, at det er sundt at vækste organisk og for egne penge.
Vi deler gerne vores erfaring...
Hos Intelligo er det vigtigt, at vi ikke står i stampe. Vi afsætter derfor dedikeret tid til at orientere os og studere de nyeste videnskabelige studier indenfor søgemaskineoptimering, social proof, salgspsykologi og statistiske modeller.
Ud over at læse hvad andre skriver, så udgiver vi selv artikler på vores blog. I artiklerne prøver vi altid at komme med konkrete forslag til, hvordan du som webshopejer, kan tage action på den information, som vi præsenterer.
Vi kender det alle - til tider kan man gå helt i stå. Lige meget hvor mange gange man kigger på sin webshop, e-mail kampagne eller sociale profiler, så kan man ikke finde på det næste træk. Det er hér et par friske øjne kan være gode.
Vi er altid åbne overfor at sætte 20-40 minutter af til at gennemgå netop din webshop og komme med alle vores gode ideer. Almindeligvis plejer vi at kaste en masse gode ideer op i luften, tale åbent om dem og sammen komme frem til, hvad du kunne tage action på. Vælger du efterfølgende at indlede et samarbejde med Intelligo, så bliver vi selvfølgelig glade. Gør du ikke, så er det fordi du foretrækker en anden løsning, og det respekterer vi selvfølgelig.
At udveksle kreative forslag og løsninger giver meget ofte fornyet energi. Vores erfaring er, at det i sig selv giver en synergieffekt, som er berigende for alle parter.
Flere besøgende og øget antal ordrer
WEBSHOPUDVIKLNG
— B2C og B2B webshops - Vi designer, udvikler, tester og hjælper dig i gang med din nye webshop med alle funktioner du ønsker.add
KONVERTERINGSOPTIMERING
— Sænk den kognitive belastning for brugerne, gør det nemmere for dem at udføre den kommercielle hensigt og gennemføre en ordre.add
BRUGERGENERET INDHOLD
— Social proof i form af anmeldelser reducerer den kognitive belastning hos den besøgende og gør det nemmere at træffe beslutning om et køb.add
Øg konverteringsraten i dag
Social proof er i høj grad vigtigt for konverteringerne på webshops. Som kunder møder vi hverken menneskerne bag en webshop eller afprøver produktet, før vi skal afgive vores kreditkortoplysninger.
INTELLIGO.app indsamler automatisk kundernes feedback, sortere den og hjælper med at sprede den på sociale medier. Gennem brugen af brugergenereret indhold øges konverteringsraten på din webshop.
Lær os bedre at kende hos Intelligo






Vidensdeling er ikke noget vi siger
Det er noget vi gør
26 Apr 2020
Få styr på det visuelle hierarki og øg din konverteringsrateVi går meget op i æstetik og det visuelle udtryk af en hjemmeside som mennesker, især her i Skandinavien. Æstetik og design forblænder os af og til, og ofte tænker designerne slet ikke på den kommercielle hensigt, når de udarbejder designet til webshops. Jeg kan allerede afsløre for dig nu, at du bør fokusere mere p...

Skrevet af Rie Larsen
Webudvikler @ Intelligo Denmark ApS
13 Jan 2020
Hvad er en god konverteringsrate for webshops? (Den er højere end du tror!)Mange webshopejere er begyndt at fokusere på konverteringsoptimering (CRO). Ét af de primære KPI’er for CRO er makro-konverteringsraten. Konverteringsraten siger helt konkret noget om, hvor god din webshop er til at konvertere besøgende til betalende kunder. Men hvad er en god konverteringsrate for netop din branche i...

Skrevet af Julian F. Christmas
Direktør @ Intelligo Denmark ApS
5 Jun 2019
Sådan sælger du mere med rabatkoder [Guide 2019]De fleste online købere kigger på tilbud, rabatter og undersøger priserne grundigt rundt omkring før de aflægger deres ordre. Du kender det måske selv - du er mere tilbøjelig til at foretage et køb på en webshop, hvis du har en fordel i ærmet, som enten kunne være i form af fri fragt eller en rabatkode, som giver lidt...

Skrevet af Rie Larsen
Webudvikler @ Intelligo Denmark ApS